Ćwiczenia

W dziale “Ćwiczenia” przygotowałam dla Ciebie rozpisane treningi wraz z filmami, dzięki którym zobaczysz dokładnie jak wykonywać każde ćwiczenie. Treningi podzielone są na wiele kategorii – z pewnością więc znajdziesz coś odpowiedniego dla siebie.

Zanim zdecydujesz się rozpocząć ćwiczenia, przed Tobą ważna sprawa. Sprawa, która może zdecydować o skuteczności treningu i o tym czy będziesz kontynuować.

Musisz sobie odpowiedzieć na parę pytań.
1. Jakie masz doświadczenie?
2. Czy jesteś sprawna fizycznie?
3. Czy jesteś zdrowa, jakie masz dolegliwości – skonsultuj się z lekarzem.
4. Czy masz nadwagę?
5. Cel? Redukcja tłuszczu, bardziej kształtna sylwetka, lepsza kondycja, przygotowanie do sezonu np. narciarskiego, utrzymanie sprawności fizycznej? Może jesteś już starsza lub masz nadmiar energii?
6. Co lubisz robić? Jakie ćwiczenia lubisz najbardziej? Jaki jest twój temperament?

Proponuję Ci wiele różnych treningów w zależności od tego co jest Twoim celem i jakie masz doświadczenie.

Gwiazdkami oznaczone są poziomy trudności:
* zajęcia dla początkujących, nauka podstawowych ćwiczeń,
** zajęcia dla średniozaawansowanych, mających już pewne doświadczenie w danym rodzaju zajęć,
*** zajęcia dla zaawansowanych, którzy dobrze się czują w danym rodzaju ćwiczeń.

Dla początkujących i nie tylko

• Zaczynam ćwiczyć!
Trening dla wszystkich, którzy zaczynają ćwiczyć po przerwie lub nie ćwiczyli nigdy. Jego celem jest przygotowanie ciała do treningu. Stawia na bezpieczeństwo i naukę techniki podstawowych ćwiczeń. Dzięki niemu bez problemu będziesz mogła się podjąć innych rodzajów ćwiczeń. Trening koncentruje się na wzmacnianiu głównych grup mięśniowych, zawiera także elementy prostych choreografii. Im więcej gwiazdek przy treningu, tym wyższy stopień trudności. JUŻ WKRÓTCE!

• Chcę mieć zdrowe plecy i nie czuć bólu!
Trening dla wszystkich, a szczególnie dla tych których trapią problemy z plecami. Trening jest spokojny, nacisk kładziemy na dokładność i regularność ćwiczeń. Niska intensywność. Zbawienny wpływ na plecy i lepszą postawę na co dzień. Skupiamy się przede wszystkim na wzmacnianiu mięśni brzucha, grzbietu i pośladków. Im więcej gwiazdek przy treningu, tym wyższy stopień trudności. JUŻ WKRÓTCE!

Dla wprawionych

• Zrzucam zbędne kilogramy!
Trening dla wszystkich, którzy pragną zgubić zbędne kilogramy. Trening jest już bardziej intensywny, dlatego wskazane jest aby ciało było przygotowane (trening „Dla początkujących i nie tylko”). Skupiamy się na głównych grupach mięśniowych – wzmacniamy je, ponieważ silniejsze mięśnie mogą łatwiej spalić tłuszczyk. Obok wzmacniania mięśni, także spalamy tłuszcz, wykonując trening aerobowy. JUŻ WKRÓTCE!

• Chcę mieć piękną, kształtną sylwetkę!
Trening dla wszystkich, którzy pragną aby ich sylwetka nabrała ładnych, zgrabnych kształtów. Trening jest już bardziej intensywny, dlatego wskazane jest aby ciało było przygotowane (trening „Dla początkujących i nie tylko”). Skupiamy się na najbardziej newralgicznych grupach mięśniowych (brzuch, uda, pupa) – nadajemy im kształt przez wzmacnianie tych mięśni. W PRZYGOTOWANIU.

• Chcę mieć lepszą kondycję!
Trening dla wszystkich, którzy pragną aby ich sylwetka nabrała ładnych, zgrabnych kształtów. Trening jest już bardziej intensywny, dlatego wskazane jest aby ciało było przygotowane (trening „Dla początkujących i nie tylko”). Skupiamy się na polepszaniu kondycji przez ćwiczenia aerobowe. W PRZYGOTOWANIU.

• Chcę być cały czas sprawna fizycznie!
Trening dla wszystkich, którzy pragną utrzymać zgrabną sylwetkę i dobrą formę. Trening jest już bardziej intensywny, dlatego wskazane jest aby ciało było przygotowane (trening „Dla początkujących i nie tylko”). Jest to trening ogólnorozwojowy, znajdziesz tu zarówno elementy wzmacniania mięśni jak i pracy nad kondycją. W PRZYGOTOWANIU.

• Mam dużo energii, chcę zdrowo zaszaleć i potańczyć lub powalczyć!

  • Dance
  • Ti-Bo

Trening dla wszystkich, którzy pragną utrzymać zgrabną sylwetkę i dobrą formę. Trening jest już bardziej intensywny, dlatego wskazane jest aby ciało było przygotowane (trening „Dla początkujących i nie tylko”). Jest to trening ogólnorozwojowy, zawierający elementy taneczne lub sztuk walki. W PRZYGOTOWANIU.

Treningi specjalne

• Chcę się przygotować do sezonu!
Trening dla wszystkich, którzy pragną przygotować się do sportowego sezonu zimowego lub letniego np. na narty lub surfowanie. Jest to trening ogólnorozwojowy, zawierający głównie ćwiczenia, które pozwolą nam uniknąć kontuzji. W PRZYGOTOWANIU.

• Jestem już starsza, ale chcę nadal cieszyć się zdrowiem!
Trening dla wszystkich starszych osób, które nie chcą dać się starości i chcą zwalczyć wszelkie dolegliwości ze strony pleców i kończyn. W PRZYGOTOWANIU.

• Jestem w ciąży, chcę urodzić zdrowe maleństwo!
Trening dla wszystkich przyszłych mam, które pragną bezpiecznie przejść przez okres ciąży, a po urodzeniu dziecka cieszyć się zgrabną sylwetką. W PRZYGOTOWANIU.

Wybierz najlepszy dla siebie trening! :)

Podziel się na:
  • Facebook
  • Śledzik